Update (1 mei 2020): Corona virus

Zoals velen van jullie wellicht via de media hebben vernomen hebben wij als fysiotherapeuten “groen licht” gekregen om onze zorg vanaf maandag 4 mei weer op te schalen.

In het kort betekent dit dat de prioriteit van het behandelen nog steeds zoveel mogelijk ligt bij het “op afstand behandelen”, zoals beeldbellen en/ of telefonische consulten. Echter mogen wij ook weer “hands-on” behandelen daar waar nodig is.

Tijdens het “hands-on” behandelen kunnen wij veelal geen 1,5 meter afstand bewaren. Om uw en onze veiligheid te waarborgen heeft onze beroepsvereniging, KNGF, een richtlijn opgesteld. De uitgebreide richtlijn kunt u hier vinden.

In het kort houdt het voor onze praktijk in dat wij onderstaande hygiëneregels hanteren:

• Wij dragen mondkapjes en handschoenen tijdens de behandeling;
  • Wij schudden geen handen;
  • Wij vragen u bij binnenkomst uw handen te desinfecteren bij de desinfectiezuil bij de ingang;
  • In de behandelkamer vragen wij u nogmaals uw handen te wassen;
  • Wij vragen u om alleen naar de praktijk te komen en kinderen onder begeleiding van max. 1 volwassene;
  • Hanteer 1,5 meter afstand op alle aanwezige personen in de praktijk;
  • Kom precies op het tijdstip van uw afspraak binnen en vertrek na de behandeling direct;
  • Hoest en nies in de binnenkant van uw elleboog;
  • Bij verkoudheidsklachten en/of koorts kunt u niet behandeld worden, neem dan telefonisch contact op voor het maken van een andere afspraak;
  • Er kan geen gebruik worden gemaakt van ons toilet.

Heeft u vragen over de mogelijkheid van behandelen? Neem dan gerust contact met ons op:
📞: 0541-514833 en 06-40818194
E-mail: info@fysiotherapiekruisstraat.nl